- شناخت رابطه بین کاربرد دانش و تعهد هدف محور
- شناخت رابطه بین فشار عملکرد و تعهد هدف محور
- شناخت رابطه بین پاسخگویی به گیرنده خدمات و تعهد هدف محور
- شناخت رابطه بین آمادگی مقابله با تغییرات و تعهد هدف محور
- شناخت رابطه بین اهمیت قائل شدن به دانش (مهارت) و تعهد هدف محور
- شناخت رابطه بین انعطاف پذیری در مقایسه با رقبا و تعهد هدف محور
- شناخت رابطه بین حل مشکلات سریع و تعهد هدف محور
1-6 سؤالات تحقیق:
سؤال اصلی 1- چه رابطه ای بین هوش سازمانی و چابکی سازمانی وجود دارد؟
سؤال اصلی 2 – نقش هوش سازمانی در شکل گیری تعهد هدف محور چیست؟
- نقش چشم انداز مشترک در شکل گیری تعهد هدف محور چیست؟
- نقش سرنوشت مشترک در شکل گیری تعهد هدف محور چیست؟
- نقش میل به تغییر در شکل گیری تعهد هدف محور چیست؟
- نقش روحیه کارکنان در شکل گیری تعهد هدف محور چیست؟
- نقش اتحاد کارکنان در شکل گیری تعهد هدف محور چیست؟
- نقش کاربرد دانش در شکل گیری تعهد هدف محور چیست؟
- نقش فشار عملکرد در شکل گیری تعهد هدف محور چیست؟
سؤال اصلی 3- نقش چابکی سازمانی در شکل گیری تعهد هدف محور چیست؟
- نقش پاسخگویی به گیرنده خدمات در شکل گیری تعهد هدف محور چیست؟
- نقش آمادگی مقابله با تغییرات در شکل گیری تعهد هدف محور چیست؟
- نقش اهمیت قائل شدن به دانش (مهارت) در شکل گیری تعهد هدف محور چیست؟
سؤال اصلی 4- آیا هوش سازمانی میتواند تعهد هدف محور را پیش بینی کند؟
سؤال اصلی 5- آیا چابکی سازمانی میتواند تعهد هدف محور را پیش بینی کند؟
- 7 فرضیه های تحقیق:
فرضیه اصلی 1 : بین هوش سازمانی و چابکی سازمانی رابطه معنی داری وجود دارد.
فرضیه اصلی 2: بین هوش سازمانی و شکل گیری تعهد هدف محور رابطه معنی داری وجود دارد.
فرضیه 2-1- بین چشم انداز مشترک و شکل گیری تعهد هدف محور رابطه معنی داری وجود دارد.
فرضیه 2-2 – بین سرنوشت مشترک و شکل گیری تعهد هدف محور رابطه معنی داری وجود دارد.
فرضیه 2-3- بین میل به تغییر و شکل گیری تعهد هدف محور رابطه معنی داری وجود دارد.
فرضیه 2-4- بین روحیه کارکنان و شکل گیری تعهد هدف محور رابطه معنی داری وجود دارد.
فرضیه 2-5- بین اتحاد (توافق) و شکل گیری تعهد هدف محور رابطه معنی داری وجود دارد.
این مطلب را هم اگر خواستید بخوانید :